بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تقوی: باخت فنی رفسنجان به دلیل پرداخت نکردن مطالبات بازیکنان است

  • کد خبر: ۱۲۷۵۷۱
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
تقوی: باخت فنی رفسنجان به دلیل پرداخت نکردن مطالبات بازیکنان است
دبیرکل فدراسیون والیبال تاکید کرد شکست فنی مس رفسنجان در هفته نخست لیگ برتر مردان به دلیل پرداخت نکردن مطالبات بازیکنان است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سیدمیلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال درخصوص دیدار مس رفسنجان و فولاد سیرجان ایرانیان که با باخت فنی برای نماینده رفسنجان همراه شد، اظهار داشت: مس رفسنجان به خاطر عدم تسویه حساب مالی با بازیکنان و کادر فنی و عدم پرداخت بدهی‌های خود به فدراسیون اجازه شرکت در مسابقات را پیدا نکرد.
وی افزود: سازمان لیگ فدراسیون والیبال دقیقا مطابق قانون و آئین‌نامه عمل کرده و اگر بخواهیم برای یک تیم استثنا قائل شویم، نمی‌توانیم جوابگوی تیم‌های دیگر که تا پیش از آغاز مسابقات تسویه حساب کردند و همچنین بازیکنان سال گذشته این تیم باشیم.
دبیرکل فدراسیون با تاکید بر برگزاری لیگ در چارچوب قوانین گفت: یکی از وظایف اصلی فدراسیون والیبال حفظ حقوق تمامی اعضای خانواده والیبال اعم از باشگاه‌ها، بازیکنان و کادر فنی است. منطقی است در راستای حمایت بازیکنان و مربیان فدراسیون بر اجرای دقیق قانون تاکید کند.
وی در پایان افزود: از چند ماه پیش به تیم‌ها بار‌ها اولتیماتوم دادیم که نسبت به تسویه حساب مالی با بازیکنان و کادر فنی خود اقدام کنند، ولی متاسفانه این موضوع حل نشد و در کمیته انضباطی نیز مطرح گردید و بالاخره رای کمیته انضباطی هم مبنی بر پرداخت مطالبات بازیکنان صادر شد.
تقوی تاکید کرد: بنابراین مس رفسنجان می‌بایست همانند سایر تیم‌ها بدهی‌های خود را به بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون پرداخت کند تا بتواند در لیگ برتر امسال شرکت کند. اگر این موضوع تا هفته آینده انجام نشود، از بازی بعدی این تیم هم جلوگیری می‌کنیم و با توجه به قانون مسابقات از گردونه رقابت‌ها کنار خواهد رفت. البته برخی مسائل فنی دیگر در این چند روز مطرح شده است که قاعدتا با توجه به شرایط موجود در اولویت نیست. اولویت برای فدراسیون احقاق حقوق بازیکنان و مربیان است.
 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->